×

A NEO Property Services Zrt. 2009 óra nyújtja Ügyfeleinek ingatlankezelési (PM: property management) szolgáltatását. Megbízóink rendszerint ingatlanalapok, multicégek, akik kiszervezik ezt a munkaintenzív és szakmai professzionalizmust igénylő feladatot.


Az általunk jelenleg, illetve a múltban kezelt ingatlanok sokszínűsége (irodaház, bevásárlóközpont, logisztika, hotel, park stb.), struktúrája, árazása és kereskedelmi profilja azt jelenti, hogy kiváló szakmai képzettségű nagy tapasztalattal rendelkező, a kereskedelmi ingatlanok kezelésének minden fortélyát ismerő ingatlankezelőkre van szükség.


Csapatunk feladata a rendszeres bérlői kapcsolattartás és menedzsment a legapróbb problémák szakszerű megoldásától a bérleti szerződések megkötésén át a Bérlők szerződéseinek újratárgyalásában való tulajdonosi támogatásig terjed. Szakértelmünk révén a Tulajdonost műszaki kérdésekben is támogatjuk. A PM tevékenység része továbbá az üzemeltetési alvállalkozók és szolgáltatók kiválasztása, azok irányítása, ellenőrzése a maximális költséghatékonyság és minőségi színvonal megtartása mellett.


Az ingatlannal kapcsolatos elszámolások, valamint pénzügyi tervek elkészítésére és azok megvalósulásának folyamatos nyomon követése mellett különösen nagy hangsúlyt fektetünk a kintlévőségkezelésre. A Tulajdonos vagy az ő szerepét betöltő vagyonkezelő rendszeres, naprakész és minden részletre kiterjedő riportjaink révén mindig a legmegfelelőbb döntéseket tudja meghozni stratégiai céljai eléréséhez. Saját fejlesztésű, integrált nyilvántartási rendszerünk (NMBS) segítségével, teljes körű számlakontírozási szolgáltatást nyújtunk, mely kiválóan megalapozza a magas színvonalú, átlátható, éves vagy évközi üzemeltetési költségelszámolás elkészítését.


Ingatlankezelési szolgáltatásunk azonban túlmutat a klasszikus ingatlankezelés keretein. Speciális feladataink közé tartoznak vagyonrendezés jellegű feladatok, úgymint a Tulajdonosok adott ingatlan viszonylatában fennálló tulajdonjogi (osztott, osztatlan tul.), használati (szolgalmi, földhasználati megállapodások) státuszának rendezése, távközléshez kapcsolódó szolgáltatások (betelepülések, telephelykeresés stb.) biztosítása, értékbecslések készítése.


Cégen belüli szinergiáink kihasználásával olyan háttértámogatást tudunk nyújtani, ami egyedülálló az ingatlanpiacon. Energetikusaink, beszerzési igazgatóságunk, széles spektrumú szakembergárdánk és kontrolling részlegünk nap mint nap Ügyfeleink szolgálatában állnak.

Ajánlatkérés
Álláslehetőség